Χρήση εφαρμογών Η/Υ
♦CRM λογισμικές εφαρμογές  (MsDynamics, HellasCRM, OnlineCRM, InfoCRM,  Interworks Web CRM)
Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων
♦Βασικές αρχές management και διοίκησης, Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων - Sales Management
Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση
♦Relationship Marketing  - Προσωπικοποιημένο marketing  - Σύγχρονη πολυκαναλική διαχείριση πελάτη - Customer Relationship Management
♦Διαχείριση χαρτοφυλακίου πελατών & πελατών στρατηγικής σημασίας (key account management) - Πελατοκεντρική οργάνωση και καινοτομία στις πωλήσεις
♦Τομείς εφαρμογής και στόχοι του CRM στη σύγχρονη επιχείρηση, Διοίκηση πωλήσεων μέσω CRM - Διοίκηση μάρκετινγκ μέσω CRM - Υποστήριξη πελατών μέσω CRM
Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων
♦Επιχειρησιακή Επικοινωνία – Υπηρεσίες υποδοχής πελατών, Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις, Εξυπηρέτηση πελατών - εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after sales service)
Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία
Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work)
Υγεία και ασφάλεια στην εργασία
Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας
 
Πιστοποιημένος Πωλητής
Πιστοποιημένο Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών
 
Τμήματα πωλήσεων/ διαχείρισης και εξυπηρέτησης πελατών εμποριικών επιχειρήσεων, εταιρειών παροχής υπηρεσιών, βιομηχανιών, εκπαιδευτικών οργανισμών
 
Στέλεχος Υπηρεσιών Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Πωλήσεων τη χρήση Συστημάτων Διαχείρισης Πελατών

 

 

Επαγγελματικές διαδρομές

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας το site μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερα..