VOUCHER ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ(2.410-2550) ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Χρήση εφαρμογών Η/Υ
Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων
Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση
♦Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών: ολική ποιότητα (TQM), ποιοτική πώληση και ποιοτική εξυπηρέτηση
♦Δημόσιες Σχέσεις
♦Οργάνωση τμήματος και λειτουργιών εξυπηρέτησης πελατών, Αγοραστική συμπεριφορά, ψυχολογία και εντοπισμός αναγκών του πελάτη, Τεχνικές διατήρησης και διαχείρισης πελατών
Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων
♦Επικοινωνία: πολιτική και τεχνικές επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών, απευθυνόμενο κοινό και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, μοντέλα-κανάλια επικοινωνίας
♦Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων και χειρισμός αντιρρήσεων πελατών με βάση το πρότυπο ISO 10002:2004
Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία
Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work)
Υγεία και ασφάλεια στην εργασία
Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας
 
Πιστοποιημένος Πωλητής
Πιστοποιημένο Στέλεχος Εξυπηρέτησης  
 
 Επιχειρήσεις που εξειδικεύονται στον τομέα της επικοινωνίας & δημοσίων σχέσεων καθώς και σε επιχειρήσεις που διαθέτουν ανάλογο οργανωμένο τμήμα
 
 Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας

 

 

Επαγγελματικές διαδρομές

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας το site μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερα..