VOUCHER ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ(2.410-2550) ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ , ΥΠΟΔΟΧΗΣ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ  ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ
Χρήση εφαρμογών Η/Υ
♦Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ,
♦Διαχείριση πελατολογίου με χρήση Η/Υ / Συστήματα CRM – Διαχείριση πελατών
Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων
♦Οργάνωση & Λειτουργία Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών Αισθητικής-Κοσμετολογίας,
♦Διαχειριστικές & υποστηρικτικές εργασίες-ενημέρωση αρχείων λειτουργιών επιχείρησης του κλάδου,  Αλληλογραφία, επιστολογραφία, αρχειοθέτηση
Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση
♦Σύγχρονες τεχνικές-εφαρμογές κομμωτικής τέχνης και αισθητικής-κοσμετολογίας
♦Πελατοκεντρική φιλοσοφία στις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών
Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων
♦Επιχειρησιακή Επικοινωνία – Υπηρεσίες υποδοχής πελατών - Διαχείριση Τηλεφωνικών Κλήσεων,
♦Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις. Τεχνικές επικοινωνίας , Ψυχολογία πελατών
Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία
Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work)
Υγεία και ασφάλεια στην εργασία
Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας
 

 Πιστοποιημένος Γραμματέας Βοηθός Διοίκησης
Πιστοποιημένος Επαγγελματίας Γραμματέας
Πιστοποιημένος χρήστης Βασικών Δεξιοτήτων Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
Πιστοποιημένο Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών

 
Κέντρα/Ινστιτούτα Αισθητικής-Κοσμετολογίας-περιποίησης
Γυμναστήρια και Ινστιτούτα Ευεξίας-Αδυνατίσματος,  Καταστήματα πώλησης προϊόντων αισθητικής - κοσμετολογίας
 

Υπάλληλος Υποδοχής και Εξυπηρέτησης Πελατών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών προσωπικής περιποίησης-ευεξίας

 

 

Επαγγελματικές διαδρομές

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας το site μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερα..