VOUCHER ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ(2.410-2550) ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Χρήση εφαρμογών Η/Υ
♦Νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
♦Ms Office – Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ (Word, Excel, Internet, Outlook)
Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων
♦Βασικές αρχές management και διοίκησης
Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση
♦Διασφάλιση Ποιότητας: Πρότυπο ISO 9001:2008 (Σχεδίαση του Συστήματος Διαχείρισης, Ευθύνη της Διοίκησης, Ανθρώπινοι και Λοιποί Πόροι, Σχεδιασμός Διεργασιών)
♦Βασικές αρχές και τεχνικές επιθεώρησης συστημάτων διαχείρισης ποιότητας
♦Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) (Βασικές αρχές και θεωρήσεις για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας,  Δομή και ανάπτυξη Συστήματος Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας,Εφαρμογές)
Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων
♦Επιχειρησιακή Επικοινωνία – Υπηρεσίες  εξυπηρέτησης πελατών, Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις
Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία
Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work)
Υγεία και ασφάλεια στην εργασία
Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας
 
Πιστοποιημένο Στέλεχος Διαχείρισης Ποιότητας
 
Τεχνικές – κατασκευαστικές - εμπορικές εταιρείες & βιομηχανίες που εφαρμόζουν ΣΔΠ, εταιρείες μελέτης & εγκατάστασης ΣΔΠ
 
Στέλεχος Υποστήριξης Συστημάτων Διασφάλισης Ποιότητας & Διοίκησης Ολικής Ποιότητας

 

 

Επαγγελματικές διαδρομές

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας το site μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερα..